Arkisto: 2021

Ylivertaisia palvelukokemuksia asiakkaiden tarpeita kuuntelemalla

Vantaan Energia haluaa olla sujuvan arjen mahdollistaja ja asiakkaiden ensisijainen kumppani energia-asioissa. Kuluttajien muuttuvat tarpeet edellyttävät palveluiden jatkuvaa kehittämistä. Vantaan Energia on valmis vastaamaan haasteeseen. Vantaan Energia haluaa tarjota asiakkailleen ylivertaisen asiakaskokemuksen. Se on nykyään aiempaakin tärkeämpää, sillä asiakkaiden odotukset ovat muuttuneet, ja alan kilpailutilanne on kiristymässä. – Vastuullisuus on kasvava trendi, ja kiinteistöjen omistajat […]

Lue lisää

Työntekijät ovat Vantaan Energian tärkein voimavara

Vantaan Energia haluaa olla ihmisistä välittävä, kehittyvä ja hyvin johdettu työpaikka. Panostamme muun muassa työturvallisuuden kehittämiseen, esimiestyöhön sekä nuorten kasvattamiseen tulevaisuuden osaajiksi. Vantaan Energia on uudistumishaluinen ja vakaa yhtiö, joka huolehtii henkilöstöstään. Haluamme tarjota noin kolmelle sadalle työntekijällemme erinomaisen ja alati kehittyvän henkilöstökokemuksen. Se rakentuu näkemyksemme mukaan muun muassa ihmisistä välittävästä johtamisesta, innostavasta työyhteisöstä ja […]

Lue lisää

Vastuumme sidosryhmille

Vantaan Energian henkilöstöjohtamisen lähtökohtana on kannustava johtaminen, joka tähtää henkilöstön osaamisen ja suorituskyvyn parantamiseen. Jatkuva oppiminen on entistä tärkeämpää, jotta pystymme tarjoamaan asiakkaillemme uusia tuotteita ja palveluita, jotka vastaavat heidän toiveitaan. Myös työturvallisuuden ja työhyvinvoinnin turvaaminen, ylläpito ja kehittäminen ovat niin lyhyellä kuin pitkälläkin aikavälillä keskeisimpiä tavoitteita ja haasteita. Työskentely yhtiössä on turvallista. Turvallisuustavoitteemme on […]

Lue lisää