Tavoitteemme on hymy asiakkaan huulilla.

Valitse itsellesi näppärin tapa asioida kanssamme.

Ota yhteyttä sähkön asiakaspalveluun

Asiakaspalvelumme auttaa sinua arkisin klo 8–20 ja lauantaisin klo 10–16.

09 829 0225

Keskustele Chat-palvelussa

Chatin kautta saat nopeimmin vastauksen sähkösopimuksiin liittyvissä kysymyksissä arkisin klo 8–20 ja lauantaisin klo 10–16. Löydät chat-palvelun sivustomme oikeasta alalaidasta.

Asioi verkossa

Sähkön Online-palvelut: Tee muutoksia laskutus- ja yhteystietoihisi. Katso sopimustietojasi tai tee muuttoilmoitus. Voit myös selata ja maksaa sähkölaskusi.

Lämmön Online-palvelut: Tee muutoksia laskutus- ja yhteystietoihisi, siirrä lämpösopimus uudelle omistajalle ja tilaa palveluita. Antamalla yhteystietosi voit tilata tiedon kaukolämmön jakelukeskeytyksistä.

Anna meille palautetta

Haluamme kuulla mitä mieltä olet palveluistamme.

Palautelomakkeelle

Löydä vastauksia

Olemme koonneet usein kysyttyihin kysymyksiin vastauksia asiakkaitamme askarruttaviin kysymyksiin. Selaa kysymyksiä tai käytä hakutoiminnallisuutta vastauksen löytämiseksi.

Usein kysytyt kysymykset

Sähkökatkot

Vantaan Energia Sähköverkot Oy siirtää sähköt vantaalaisiin koteihin. Muualla Suomessa sähkönsiirrosta vastaa paikallinen sähköverkkoyhtiö.

Voit tehdä vikailmoituksen milloin tahansa. Palvelemme vikailmoitustilanteissa 24 h. Puh. 0800 0025

Lämmön jakelukeskeytykset

Tuleeko hanasta vain kylmää vettä? Ovatko patterit kylmät?

Voit tehdä vikailmoituksen milloin tahansa. Palvelemme vikailmoitustilanteissa 24 h. Puh. 0800 0025

Lämmön jakelukeskeytyksiin

Sosiaalinen media

Seuraa meitä