Helppoutta palveluihin uudella asiakaspalvelujärjestelmällä!

Vantaan Energia -konserni otti käyttöön uuden asiakaspalvelujärjestelmän lokakuussa 2019. Uusi järjestelmä toi mukanaan helppoutta palveluihimme.

Otimme uuden asiakaspalvelujärjestelmän myötä käyttöön myös uuden Online-palvelun. Löydät Online-palvelusta kotisi sähkönkulutustiedot, kaikki sopimukseen liittyvät tiedot sekä laskut.

Pääset käyttämään uutta Online-palvelua rekisteröitymällä sinne pankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella osoitteessa www.vantaanenergia.fi/online.

Vanhojen Online- ja Raportointipalveluiden tunnukset lakkaavat toimimasta uuden palvelun myötä.

Aiempien vuosien sähköenergian kulutustietosi sekä sopimustietosi vuodesta 2016 alkaen siirtyvät automaattisesti uuteen Online-palveluun.

Laskun tilinumero muuttuu

Uuden asiakaspalvelujärjestelmän myötä sähkölaskun tilinumero muuttuu.
Käytäthän laskua maksaessasi aina laskulla näkyvää tilinumeroa. E-laskulle tilinumero vaihtuu automaattisesti.

Vantaan Energian (sähkönmyynti) uusi tilinumero on FI08 5000 0120 4160 77 / OKOYFIHH

Laskutuksessa poikkeuksia

Kaikki asiakkaamme saivat lokakuussa laskun, jossa laskutetaan sähkönkulutus syyskuun loppuun asti.

Kahden kuukauden välein laskun saavista asiakkaista osa sai laskun poikkeavalla rytmillä. Jos normaalisti saisit laskut syys- ja marraskuussa, sait laskun myös lokakuussa.

Uusi asiakaspalvelujärjestelmä otettiin käyttöön 21.10.2019 ja uusi Online-palvelu myöhemmin samalla viikolla.

Lue usein kysytyt kysymykset aiheesta

Palvelemme sinua numerossa 09 829 0225 arkisin klo 8–20 ja lauantaisin klo 10–16.