Siirry sisältöön

Vantaan Energian yritysasiakkaat tyytyväisiä energiayhtiöönsä

VantaanEnergian asiakkaat tyytyv%C3%A4isi%C3%A4

Vantaan Energia on onnistunut vastaamaan yritysasiakkaidensa odotuksiin hyvin. Yritysasiakkaat arvostavat erityisesti laskutuksen virheettömyyttä, laskujen selkeyttä ja asioiden hoitumista sovitusti. Näissä asioissa kyselyyn vastanneet arvioivat energiayhtiönsä myös onnistuneen esimerkillisesti. Vantaan Energiaa pidetään luotettavana, asiantuntevana ja hyvämaineisena yhtiönä, jossa on helppo asioida.

Vastaajien valtaosa antaa energiayhtiölleen kiitettävän tai erinomaisen kokonaisarvosanan. Arvosanan keskiarvo on hieman laskenut edellisestä vuodesta, mutta on edelleen kiitettävällä tasolla (8,7).

Vastuullisuus painottuu yritysasiakkaiden vastauksissa aiempaa enemmän. Samanaikaisesti myös arvio Vantaan Energian vastuullisuudesta on kohentunut. Sähköinen uutiskirje ja verkkosivut koetaan mieluisimmiksi tavoiksi saada tietoa Vantaan Energian ajankohtaisista asioista, ja tiedottamisen osalta odotukset ovat selkeimmin ylittyneet.

Innolink Researchin toteuttamaan tutkimukseen vastasi 121 suuryritysasiakasta.