Paikka auki iloiselle asiakaspalvelun ammattilaiselle!

Olemme yksi Suomen suurimmista kaupunkienergiayhtiöistä, ja autamme asiakkaitamme järkevään energiankäyttöön valtakunnallisesti. Haemme nyt joukkoomme positiivisen palveluasenteen omaavaa palveluneuvojaa osaksi asiakaspalvelumme sopimus- ja asiakaspalvelu -tiimiä.

Työhösi kuuluvat sähköyhtiöiden välisen tiedonvaihdon tehtävät sekä asiakkaiden sähkösopimusten käsittely. Lisäksi hoidat ulkoisen palvelukeskuksemme tukipyyntöjä ja teet erilaisia back office töitä. Tehtävä on määräaikainen ainakin 29.2.2020 saakka.

MIKSI MEILLE TÖIHIN?

Nykyaikainen vastuullinen energiantuotanto ja ilmastonmuutoksen hillitseminen edellyttävät innovatiivisia uusia ratkaisuja. Olemme rohkea energia-alan uudistaja, jossa työt tehdään yhdessä ja vastuullisesti, rehdillä meiningillä ja asenteella. Mielestämme sinun on lisäksi hyvä tietää, että

 – työskentelet osana ammattitaitoista ja palvelualtista porukkaa, jossa nauru raikaa

 – kokemusta energia-alalta emme välttämättä vaadi, vaan uskomme, että henkilö, jolla on asiakaspalveluasenne kohdillaan ja joka omaksuu nopeasti uusia asioita, on juuri oikea henkilö tähän tehtävään

 – sinulla on aina apunasi tiimin rautaisen ammattitaidon omaavat kollegat

 – alalla tapahtuu jatkuvasti muutoksia, joten myös tiimin työtehtävät ja -tavat kehittyvät

Vantaan Energian yrityskulttuurille on ominaista uudistushenkinen kehittäminen ja työntekijöiden ammattitaidon kehittymisen tukeminen muuttuvassa maailmassa. Lisäksi olemme aina panostaneet työhyvinvointiin ja työturvallisuuteen sekä moderneihin työvälineisiin.

TEHTÄVÄSSÄ MENESTYMISEN AVAIMET

Me saamme energiaa onnistumisista! Organisaatiossamme arvostetaan aktiivista ja oma-aloitteista työskentelytapaa sekä yhteistyökykyä. Seuraavista seikoista rakentuu mielestämme erinomainen pohja menestyä tässä tehtävässä:

 – Sinulla on tehtävään soveltuva kaupallinen koulutus sekä mahdollisesti jo kokemusta asiakaspalvelutehtävistä.

 – Olet tarkka, ja kannat vastuun oman työsi jäljestä.

 – Käytät työssäsi sujuvasti nykyaikaisia tietojärjestelmiä.

 – Sisäisenä työkielenämme on suomi, mutta asiakkaita palvelemme myös englanniksi ja ruotsiksi.

 – Palvelualttiutesi ja halusi auttaa asiakkaitamme tekevät meihin vaikutuksen.

LISÄTIEDOT

Tuleeko mieleesi jotain kysyttävää tehtävästä tai meistä työnantajana? Lisätietoa tehtävästä antaa sinulle palvelupäällikkö Hanna Surakka sähköpostitse hanna.surakka@vantaanenergia.fi.

Teetämme valitulle henkilölle huumausainetestin.

HAKUOHJEET

Hae tehtävää urasivullamme 9.6.2019 mennessä. Olethan nopea, haastattelemme hakijoita jo hakuajan kuluessa ja täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä!