Oomi Energia aloittaa huhtikuun alussa – nämä viisi asiaa yhtiöstä tulee tietää

Oomi Energia on uusi sähkönmyyntiyhtiö, joka aloittaa toimintansa huhtikuun alussa. Uusi yhtiö tulee hoitamaan jatkossa Vantaan Energian ja kymmenen muun osakkuusyrityksen sähkönmyynnin. Vantaan Energian toimitusjohtaja Jukka Toivosen mukaan uusi Oomi Energia toimii valtakunnallisesti, mutta säilyttää vahvan paikallisosaamisen. Kokosimme yhteen viisi tärkeintä asiaa, jotka sinun olisi hyvä tietää muutoksesta.

1. Uusi yhtiö syntyi asiakkaiden tarpeiden muutoksesta

Uusi Oomi Energia muodostettiin yhdessä kymmenen muun energiayhtiön kanssa vastaamaan asiakkaiden tarpeita paremmin. Asiakkaat odottavat sähkönmyyntiyhtiöltä edullisten hintojen lisäksi yhä enenevissä määrin asiakkaalle hyödyllisiä palveluita, monipuolisia asiointimahdollisuuksia ja erinomaista asiakaskokemusta. Uuden yhtiön myötä meillä on enemmän voimaa toiminnan ja palveluiden kehittämiseen.

Huhtikuun alussa aloittavan Oomi Energian ovat perustaneet Vantaan Energia, Lahti Energia, Oulun Energia, Oulun Seudun Sähkö, Pori Energia sekä nykyisen Oulun Sähkönmyynnin osakkaat: Oulu Energia, Tornion Energia, Haukiputaan sähköosuuskunta, Raahen Energia, Rantakairan Sähkö ja Tenergia.

2. Nykyiset sähkösopimukset pysyvät ennallaan ja jatkuvat automaattisesti

Nykyiset sähkösopimukset säilyvät ennallaan ja ne tulevat jatkumaan automaattisesti uudessa sähkönmyyntiyhtiössä. Tulemme ottamaan entiseen tapaan edelleen yhteyttä hyvissä ajoin asiakkaaseen ja ehdotamme asiakkaan tarpeisiin sopivaa sähkösopimusta, kun vanha sopimus on päättymässä.

Huhtikuun alusta alkaen asiakkaiden sähkölaskuissa tulee kuitenkin näkymään uuden Oomi Energian nimi sekä brändi.

3. Kilpailukykyisemmät ja paremmin asiakkaiden tarpeita vastaavat tuotteet ja palvelut

Yksi yhdistymisen ja uuden sähkönmyyntiyhtiön tavoitteena on pystyä tarjoamaan asiakkaille entistäkin kilpailukykyisempiä hintoja ja jatkuvasti kehittyviä palveluita. Yhteistyöllä valtakunnallisena toimijana asiakkaille pystytään tarjoamaan yhä monipuolisempia ja räätälöidympiä palveluita.

4. Uusi asiakaspalvelu, samat yhteyshenkilöt

Uuden yhtiön myötä myös asiakaspalvelutoiminnot yhdistyvät. Tästä huolimatta samat yhteyshenkilöt jatkavat asiakaspalveluissa, ja tarjoamme edelleen paikallista palvelua niin sähköisesti, puhelimitse kuin kasvokkain.

5. Mitä uutta Oomi tuo markkinoille?

Uusi Oomi Energia tulee panostamaan erityisesti asiakaskokemuksen kehittämiseen. Tavoitteena on, että asiointi olisi kaikille asiakkaille mahdollisimman vaivatonta, selkeää ja ymmärrettävää. Oomi Energian tarkoituksena on myös pystyä tarjoamaan asiakkailleen entistä enemmän erilaisia ilmastoystävällisiä tuotteita ja palveluita.

TUTUSTU OOMI ENERGIAAN