Siirry sisältöön

Kiitos luottamuksesta, asiakkaat!

Saneerauspalvelu

Vantaan Energian kaukolämpöasiakkaat antoivat yhtiölle jälleen hyvät pisteet EPSI Ratingin joulukuussa 2023 julkaisemassa asiakastyytyväisyystutkimuksessa. Yhtiömme koetaan luotettavaksi ja pitävän hyvää huolta asiakkaistaan. Lisäksi asiakkaamme arvostavat Vantaan Energian imagoa ja vastuullisuutta. Tehtävänämme on ratkaista aikamme suurimpia haasteita varmistamalla, että energia ja rajalliset resurssit kiertävät mahdollisimman fiksusti. Tähtäämme energiantuotannon hiilinegatiivisuuteen vuonna 2030. Kehitämme jatkuvasti uutta, jotta vantaalaisilla olisi tarjolla edullista, toimitusvarmaa sekä kestävää energiaa ja siihen liittyviä palveluita nyt ja tulevaisuudessa.  

EPSI Rating on tutkinut pohjoismaista asiakaskokemusta jo 30 vuoden ajan. Vantaan Energia sai tutkimuksen toiseksi parhaat kaukolämmön asiakastyytyväisyyden pisteet.Yhtiön saamat indeksipisteet olivat 73,4, asteikolla 0–60 tyytymätön, 60–75 tyytyväinen ja yli 75 erittäin tyytyväinen.  

”Vantaan Energian tärkein strateginen tavoite on mahdollisimman nopea siirtyminen hiilineutraaliin energiantuotantoon tavalla, jossa asiakkaille myytävän energian hinta pysyy edullisena ja toimitusvarmana kaikkina hetkinä. Aiomme myös jatkaa merkittäviä panostuksia siihen, että olemme asiakasta parhaiten ymmärtävä energiakumppani vantaalaisille taloyhtiöille, yrityksille ja kiinteistösijoittajille”, Energiapalveluliiketoiminnan johtaja Matti Wallin sanoo.   

Lisätietoja 

Matti Wallin 
liiketoimintajohtaja, Energiapalvelut 
Vantaan Energia Oy 
+ 358 44 723 5782 
matti.wallin@vantaanenergia.fi