Online-palveluun rekisteröityminen, kuluttajat
Online-palveluun rekisteröityminen vaatii henkilökohtaisia pankkitunnukset tai mobiilivarmenteen. Käytössä on yleisimpien verkkopankkien tunnistautumispalvelut: Aktia, Danske Bank, Handelsbanken, Nooa Säästöpankki, Nordea, OP, POP Pankki, S-Pankki, LähiTapiola, Ålandsbanken.
Palvelu toimii Edge-, Firefox-, Chrome- ja Safari-selainten yleisimmillä versioilla. Microsoft IE:n kanssa kaikki välilehdet ja toiminnot eivät välttämättä toimi.
Mikäli sinulla on jonkin muun pankin verkkopankkitunnukset kuin edellä mainittujen pankkien tai ei ole käytössä lainkaan henkilökohtaisia verkkopankkitunnuksia, ota yhteyttä Asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@vantaanenergia.fi).
Rekisteröitymisen yhteydessä käyttäjä hyväksyy palvelun käyttöehdot. Käyttäjä vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta ja ajantasaisuudesta.
Vaihe 1: Valitse henkilöasiakas
Vaihe 2: Pankkitunnistus/mobiilivarmenne: Valitse pankkisi logo ja anna henkilökohtaiset pankkitunnuksesi.
Vaihe 2: Käyttäjätiedot 1/2: Täydennä tai muuta pyydetyt asiakastiedot.
Vaihe 3: Käyttäjätiedot 2/2: Täytä tähdellä merkityt pakolliset kentät sekä taltioi käyttäjätunnuksesi ja salasanasi. Lue ja hyväksy käyttöehdot.
- Käyttäjätunnuksena käytetään oletuksena sähköpostiosoitetta, mutta voit vaihtaa sen myös muuhun tunnukseen/sanaan.
- Salasanan minimipituus on 8 merkkiä ja siinä pitää olla merkkejä vähintään kolmesta eri merkkiluokasta: isot kirjaimet, pienet kirjaimet, numerot ja erikoismerkit.
Vaihe 4: Vahvistus: Tarkista antamasi tiedot ennen lomakkeen lähettämistä.
Vaihe 5: Sinut ohjataan rekisteröitymisen jälkeen Online-palveluun. Saat vahvistuksen rekisteröitymisestä sähköpostiisi, josta löydät linkin Online-palveluun. Palvelusta löydät sähkösopimustasi koskevat tiedot. Kaukolämpötiedot löytyvät lämmön palveluista.
Ongelmatilanteissa voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme p. 09 829 0225 tai asiakaspalvelu@vantaanenergia.fi.