Rekisteröityminen, kuluttajat

Raportointipalveluun rekisteröityminen vaatii henkilökohtaisia pankkitunnuksia. Käytössä on yleisimpien verkkopankkien tunnistautumispalvelut: Aktia, Danske Bank, Handelsbanken, Nooa Säästöpankki, Nordea, OP, POP Pankki, S-Pankki, LähiTapiola, Ålandsbanken.

Palvelu toimii Microsoft IE-, Firefox-, Chrome- ja Safari-selainten yleisimmillä versioilla. Suosittelemme käyttämään Firefox- tai Chrome-selainta, mikäli rekisteröidyt Danske Bankin verkkopankkitunnuksilla.

Mikäli sinulla on jonkin muun pankin verkkopankkitunnukset kuin edellä mainittujen pankkien tai ei ole käytössä lainkaan henkilökohtaisia verkkopankkitunnuksia, ota yhteyttä Asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@vantaanenergia.fi).

Rekisteröitymisen yhteydessä käyttäjä hyväksyy palvelun käyttöehdot. Käyttäjä vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta ja ajantasaisuudesta.

Vaihe 1: Pankkitunnistus: Valitse pankkisi logo ja anna henkilökohtaiset pankkitunnuksesi.

Vaihe 2: Käyttäjätiedot 1/2: Anna asiakas- ja käyttöpaikkanumerosi. Tarvittavat tiedot löydät laskultasi.

Vaihe 3: Käyttäjätiedot 2/2: Täytä tähdellä merkityt pakolliset kentät sekä taltioi käyttäjätunnuksesi ja salasanasi. Lue ja hyväksy käyttöehdot.

Käyttäjätunnus:

  • Minimipituus 8 merkkiä
  • Sallitut erikoismerkit: @ . _ –

Salasana:

  • Minimipituus 8 merkkiä
  • Salasana ei saa sisältää kolmea peräkkäistä merkkiä käyttäjätunnuksesta tai etunimeä tai sukunimeä kokonaisuudessaan. Salasana ei siis saa olla liian samankaltainen käyttäjätunnuksesi tai nimesi kanssa.

Vaihe 4: Vahvistus: Tarkista antamasi tiedot ennen lomakkeen lähettämistä.

Vaihe 5: Vahvista sähköpostiisi saapuneen viestin linkistä rekisteröitymisesi ja antamasi sähköpostiosoite. Kun olet vahvistanut rekisteröitymisesi ja sähköpostiosoitteesi, voit kirjautua raportointipalveluun.

Huomioithan, että rekisteröityminen tulee vahvistaa 48 tunnin kuluessa. Mikäli et vahvista rekisteröitymistäsi määräajan sisällä, tulee rekisteröityminen tehdä uudelleen.

Saat rekisteröinnistä vahvistuksen sähköpostiisi, josta löydät linkit raportointipalveluun ja omien käyttäjätietojesi tarkasteluun sekä käyttäjätunnuksesi.

Mikäli sinulla on kaukolämpösopimus, joka useamman henkilön nimissä, tulee rekisteröityminen tehdä sähkön tunnuksilla.

Siirry rekisteröitymiseen

Ongelmatilanteissa voit ottaa yhteyttä Asiakaspalveluumme p. 09 829 0225 tai asiakaspalvelu@vantaanenergia.fi.