Yhdessä on helppo hymyillä

23.2.2017

”Roskasta tehty sähkö saa jopa hieman ylpeäksi. Tuntuu kivalta tehdä tavallisesta poikkeava, kaikin puolin järkevä valinta.”

Loppuvuodesta toteutettu asiakastyytyväisyyskyselymme sai hymyn huulilleni. Olemme saaneet positiivista palautetta erityisesti jätevoimalastamme, jossa käyttökelvoton roska muutetaan fiksusti energiaksi

Asiakkaiden lisäksi ympäristö kiittää, kun roska ei päädy kaatopaikalle vaan saa uuden elämän energiana. Pärjäsimme hyvin myös valtakunnallisesti. Vantaan
Energialla on EPSI Ratingin sähkön vähittäismyynnin tutkimuksen mukaan sähköyhtiöistä kolmanneksi tyytyväisimmät yksityisasiakkaat. Myös suositusindeksimme on huippuluokkaa.

Tiedämme, että saamaamme positiiviseen arvioon ovat vaikuttaneet esimerkiksi yhtiön parantunut hintakilpailukyky, asiakaspalvelun saavutettavuus ja pidentyneet aukioloajat, uudistetut verkkosivut ja sähkönkulutusraportointi sekä positiiviset kokemukset aktiivisesta myynnistä.

Tiedämme myös, että voimme petrata edelleen. Palautteen perusteella monet asiakkaat pitävät nykyisiä sähkötuotteita sekä laskuja sekavina ja vaikeasti ymmärrettävinä. Laskuja emme valitettavasti voi yksinkertaistaa, sillä sähkömarkkinalaki vaatii laskun erittelyt tietyssä muodossa. Sen sijaan muutamme sähkötuotteemme yksinkertaisemmiksi.

Jatkossa tuotenimet kuvaavat paremmin niiden sisältöä. Uudet tuotteemme ovat Arkisähkö, Roskasähkö, Ilmastosähkö ja Pörssisähkö.

Kiitämme asiakkaitamme luottamuksesta ja toivomme niinkin arkisen asian kuin sähkön tuovan yhä useammin hymyn myös asiakkaidemme huulille.

Ilkka Reko
myyntijohtaja, Vantaan Energia Oy