Palvelumme kaukolämpöasiakkaille

Asiakkaanamme saat käyttöösi monipuoliset palvelut, jotka helpottavat oman lämpölaskusi sekä lämmön kulutuksen seuraamista.  

Lämmön Online-palvelu

Simppeli palvelu, jossa voit ilmoittaa yhteystietomuutokset, tarkistaa laskutustiedot, antaa palautetta, siirtää lämpösopimuksen uudelle omistajalle ja tilata palveluita. Kirjaudu Lämmön Online-palveluun lämpölaskustasi löytyvällä asiakas- ja käyttöpaikkanumerolla. 

  • Yhteystiedot: Pidä yhteystiedot ajan tasalla, saat raportit ja asiakaskirjeet oikeaan paikkaan. Online
  • Lämpösopimuksen siirto: Siirrä lämpösopimus uudelle omistajalle kun kiinteistön omistaja vaihtuu. Online
  • Häiriöviestintä: Antamalla yhteystietosi saat ilmoituksen kun on kyseessä suunnittelematon jakeluhäiriö. Käyttöpaikkakohtaisesti voi antaa viiden henkilön yhteystiedot. Online
  • Pulssitieto palvelu: Tilaa meiltä pulssitieto eli kaukolämmön mittaustiedot ja saat tiedot esimerkiksi yrityksesi kiinteistönhallintajärjestelmään. Palvelu on maksullinen. Tilattu palvelu on voimassa toistaiseksi. Irtisanominen on tehtävä kuukautta ennen päättymistä. Online
  • Kaukolämmön MSCONS: Tilaa meiltä kaukolämmön mittaustietoja MSCONS -sanomana ja saat mittarin luentatiedot omaan järjestelmääsi. Palvelu on maksullinen. Tilattu palvelu on voimassa toistaiseksi. Irtisanominen on tehtävä kuukautta ennen päättymistä. Online

Raportointipalvelu

Raportointipalvelustamme näet kaukolämmön kulutustietosi niin vuosi-, kuukausi- kuin tuntitasolla. Palvelu näyttää myös oman sähkönkulutuksesi, jos olet Vantaan Energian sähköasiakas. Rekisteröidy raportointipalveluun ja lämpölasku ei säikäytä!  

Maksuttomat raportit ja asiakaskirjeet

Lähetämme vuosittain:

  • yhden maksuttoman käyttöraportin toteutuneesta kulutuksesta
  • yhden maksuttoman ennusteen tulevasta vuodesta
  • tiedotus- ja hinnanmuutoskirjeitä tarpeen mukaan

Lähetämme raportit ja kirjeet ensisijaisesti asiakkaan käyttöpaikan laskutusosoitteeseen pois lukien skannausyritykset tai muut vastaavat. Muutoin lähetämme raportit ja kirjeet käyttöpaikan postiosoitteeseen tai käyttöpaikan info-osoitteeseen.

Ylläpidä omia yhteystietoja Lämmön Online palvelussa.

Tekninen tuki apunasi vuorokauden ympäri

Tekninen tukemme tekee lämmönjakokeskusten tarkastuksia sekä niiden mitoituksia ja käytönopastuksia. Meidät tavoittaa numerosta 09-8290327 arkisin klo 8.30–16.00 välillä.

Muuna aikana isomman ongelman sattuessa, esimerkiksi jos suuri kiinteistö tai kokonainen kaupunginosa on vailla lämpöä, autamme päivystysnumerossa 0800 0025.  

Katso lämmön jakelukeskeytykset.