Palvelumme kaukolämpöasiakkaille

Asiakkaanamme saat käyttöösi monipuoliset palvelut, jotka helpottavat oman lämpölaskusi sekä lämmön kulutuksen seuraamista.  

Lämmön Online-palvelu

Simppeli palvelu, jossa voit ilmoittaa yhteystietomuutokset, tarkistaa laskutustiedot, antaa palautetta ja siirtää lämpösopimuksen uudelle omistajalle. Kirjaudu Online-palveluun lämpölaskustasi löytyvällä asiakas- ja käyttöpaikkanumerolla. 

  • Yhteystiedot: Pidä yhteystiedot ajan tasalla, saat raportit ja asiakaskirjeet oikeaan paikkaan.
  • Lämpösopimuksen siirto: Siirrä lämpösopimus uudelle omistajalle kun kiinteistön omistaja vaihtuu.
  • Häiriöviestintä: Antamalla yhteystietosi saat ilmoituksen kun on kyseessä suunnittelematon jakeluhäiriö. Käyttöpaikkakohtaisesti voi antaa viiden henkilön yhteystiedot. 
  • Pulssitieto palvelu: Tilaa meiltä pulssitieto eli kaukolämmön mittaustiedot ja saat tiedot esimerkiksi yrityksesi kiinteistönhallintajärjestelmään. Palvelun voi tilata Lämmön Onlinen kautta. Palvelu on maksullinen. Tilattu palvelu on voimassa toistaiseksi. Irtisanominen on tehtävä kuukautta ennen päättymistä.
  • Kaukolämmön MSCONS: Tilaa meiltä kaukolämmön mittaustietoja MSCONS -sanomana ja saat uudet tiedot omaan järjestelmääsi. Palvelun voi tilata Lämmön Onlinen kautta. Palvelu on maksullinen. Tilattu palvelu on voimassa toistaiseksi. Irtisanominen on tehtävä kuukautta ennen päättymistä.

Raportointipalvelu

Raportointipalvelustamme näet kaukolämmön kulutustietosi niin vuosi-, kuukausi- kuin tuntitasolla. Palvelu näyttää myös oman sähkönkulutuksesi, jos olet Vantaan Energian sähköasiakas. Rekisteröidy raportointipalveluun ja lämpölasku ei säikäytä!  

Maksuttomat raportit ja asiakaskirjeet

Lähetämme vuosittain:

  • yhden maksuttoman käyttöraportin toteutuneesta kulutuksesta
  • yhden maksuttoman ennusteen tulevasta vuodesta
  • tiedotus- ja hinnanmuutoskirjeitä tarpeen mukaan

Lähetämme raportit ja kirjeet ensisijaisesti asiakkaan käyttöpaikan laskutusosoitteeseen pois lukien skannausyritykset tai muut vastaavat. Muutoin lähetämme raportit ja kirjeet käyttöpaikan postiosoitteeseen tai käyttöpaikan info-osoitteeseen.

Ylläpidä omia yhteystietoja Lämmön Online palvelussa.

Tekninen tuki apunasi vuorokauden ympäri

Tekninen tukemme tekee lämmönjakokeskusten tarkastuksia sekä niiden mitoituksia ja käytönopastuksia. Meidät tavoittaa numerosta 09-8290327 arkisin klo 8.30–16.00 välillä.

Muuna aikana isomman ongelman sattuessa, esimerkiksi jos suuri kiinteistö tai kokonainen kaupunginosa on vailla lämpöä, autamme päivystysnumerossa 0800 0025.  

Katso lämmön jakelukeskeytykset.